Підключення по SIP транку, необмежене кількість вихідних ліній, інтеграція до Вашої CRM, гнучкі тарифи на місцеві та міжміські напрямки, виділення запланованого номерів.
Облік і запис всіх дзвінків, безкоштовна корпоративний зв'язок, багатоканальні номера, голосові вітання і меню, інтеграція телефонії з CRM і багато ін .; на будь-яку кількість користувачів, за доступними для кожної компанії тарифами.
Автоматичний обдзвін вашої клієнтської бази за допомогою новітніх технологій, будь-яка швидкість обдзвону і будь-яку кількість номерів
Підключення IP телефонії для відділу продажів з невеликим кол-вом вихідних дзвінків через Soft Phon, надання облікового запису для регестрації в будь-якому Софт тлі Zoiper, X-Lite, 3CX, а так само регестрація будь-якого IP телефонного апарату або АТС з виходом на медміські та місцеві напрямки через мережу SPEEDNET.
Технічна підтримка компанії SPEEDNET працює в режимі 24/7 і готова підтримати в режимі online будь-якого користувача наших послуг, надати як технічну так і фінансову консультацію зручним способом, телефонний дзвінок, online меседжери і т. д.
Будь-який спосіб оплати який влаштовує клієнта ми приймаємо, оплата на сайті, розрахунковий рахунок ПДВ або без ПДВ, платіжні системи як Українські так і різних країн Світу, карти різних країн світу Віза і Мастеркарт.
Наша компанія відкидає бюрократичні методи в будь-яких їх проявах, ми намагаємося мінімізувати клопоти клієнта пов'язані з питаннями оформлення договору і оплата, в цьому Вам завжди допоможе наш Юридичний відділ в режимі онлайн.
Ми не беремо плати за підключення до нашої послуги так як ми зацікавлені в довгостроковому співробітництві з клієнтом і нас не цікавить разовий інсталяційний платіж з метою швидкого заробітку.
Для кожного клієнта у нас індивідуальний підхід за тарифами, ми відштовхуємося від кількості вихідних хвилин так як ми зацікавлені в тому, щоб клієнт не переплачував за щомісячні платежі які не будуть витрачені, нам цікаво довгострокове і взаємовигідне співробітництво!
Це віртуальний канал зв'язку між провайдером (оператором) IP-телефонії та офісної IP-АТС клієнта, що дозволяє підключити, будь-яку кількість телефонних номерів. У свою чергу кожен такий номер, може мати необмежену кількість каналів (кількість одночасних розмов по одному номеру).
SIP trunk для передачі викличної сигналізації використовує протокол SIP 2.0, VoIP телефонії, описаний в RFC 3261 і його доповнення (RFC 2976, RFC 3262, RFC 3265, RFC 3428, RFC 3515, RFC 3903).
Що таке софтфон (Soft Phone) - це програма, яка імітує телефон на вашому комп'ютері і дозволяє дзвонити і приймати дзвінки через інтернет-телефонію (VoIP). Для того, щоб дзвонити через софтфон, потрібна гарнітура або мікрофон + динаміки.
Існують кілька безкоштовних софтфонів для скачування на Ваш ПК, такі як: zoiper (https://www.zoiper.com/), X-lite і Bria (https://www.counterpath.com/x-lite/), все що Вам необхідно це завантажити і ввести налаштування які ми Вам видамо і вже можете здійснювати дзвінки за технологією VOIP.
Якщо ви вже використовуєте одну з популярних CRM систем, але вам ще потрібна офісна АТС, ви можете з легкістю інтегрувати свою CRM в роботу віртуальної АТС. Так, ви розширите можливості своєї компанії і зробите свій бізнес більш ефективним.
З точки зору звичайного споживача, власника бізнесу це сучасне рішення комунікації зі своїми клієнтами і замовниками шляхом автоматизованого і системного обдзвону і прийому дзвінків.
За допомогою підключення послуги sip trunk компанія отримує можливість зробити номер телефону багатоканальним для одночасного здійснення відразу не обмеженої кількості дзвінків як вихідних так і вхідних маючи всього кілька номерів.
Чим корисна IP телефонія крім багатоканальності номеру - даний вид зв'язку в сучасному світі забезпечує власнику бізнесу повну автоматизацію свого відділу продажів, шляхом інтеграції з практично будь CRM системою, Віртуальної АТС, компанія отримує повний звіт про продажі, здійснені дзвінки, є можливість виведення будь статистики, конверсії дзвінків, встановлення запису і прослуховування розмов у режимі online, ведення карток клієнтів і багато іншого...
для компаний которые занимаются активными продажами данный вид коммуникации является не заменимым по сравнению со всеми традиционными видами связи такими как GSM или обычная городская связь, CDMA, а именно:
Компанія SPEEDNET пропонує своїм клієнтам номери будь-якого міста України з послугою багатоканальності, ми пропонуємо орендувати номер для масових обдзвонів і прийому дзвінків Ваших клієнтів одночасно в необмежених кількостях.
Перевага sip номера - перебуваючи в будь-якому місті України Ви маєте можливість дзвонити наприклад з номера наприклад м. Києва і Ваші клієнти бачать номер з кодом (044), що підвищує сприйнятливість клієнта так як столиця в основному є центром і головним офісом багатьох підприємств України.
Номери формату sip, а так само їх називають DID, можна використовувати при інтеграції з будь-яким видом crm системи, так само даний номер можна налаштувати на будь-якому пристрої як на комп'ютері, IP телефонному апараті, так і на смартфоні, що дозволить вам приймати і здійснювати дзвінки не перебуваючи в своєму офісі.
Орендна плата за SIP номер від компанії SPEEDNET обговорюється індивідуально з кожним клієнтом.
Це телефонний зв'язок через Інтернет, по протоколу IP. Сигнал по каналу зв'язку передається в цифровому вигляді і, як правило, перед передачею перетворюється (стискається) з тим, щоб видалити надлишок інформації і знизити навантаження на мережу передачі даних. Для використання IP телефонії необхідним обладнанням є SIP Телефонні апарати, voip шлюзи, або просто скачаний на звичайний комп'ютер soft phone будь-якого виробника багато з яких є безкоштовними.
Компанія SPEEDNET підходить до кожного клієнта як до окремого проекту і підбирає індивідуальний тариф виходячи з потреб клієнта і ситуації на загальному ринку України.
Який принцип підбору тарифного плану - комплексний підхід до клієнта, вивчення інформації яку надає замовник дає нам можливість запропонувати вигідний тариф для вас.
З чого складається вартість послуг - у компанії SPEEDNET немає стандартних або базових тарифів на послуги, зазвичай тарифний план клієнту складається з фіксованої абонентської плати за набір певних послуг таких як SIP номери, Віртуальна АТС, autodialler і вартості дзвінків за одну хвилину розмови.
Основні фактори підбору тарифи-в основному компанія SPEEDNET відштовхується від кількості вихідних хвилин розмови клієнта і при індивідуальній пропозиції клієнту можливе надання багатьох сервісів таких як АТС, номери або autidialler БЕЗКОШТОВНО нашому клієнту.